greentrain.com.uasitemap
Навігація:    Карпатський трамвай Історична довідка

Історична довідка

historyКолись у Карпатах вузькоколійних ліній було прокладено досить багато. І створювалися вони головним чином для руху товарних поїздів, що вивозили деревину. Пасажирських ділянок тоді ще практично не було. Мізунську лінію, маршрут, яким нині користуються туристи, запустив австрійський підприємець барон Леопольд Поппер фон Подгарі. Тоді ще ці казкові краї були майже недоторканими і зовсім необжитими. Барон переніс з Угорщини в Галичину головний офіс свого підприємства, яке спеціалізувалося на заготівлі, переробці і збуті деревини.
Окрім Леопольда Поппера, вузькі залізниці і лісопромисел із 1886 р. активно розбудовували брати барони Гредлі — у Сколівських Бескидах та графи Потоцькі — в Осмолоді. За 20 років підприємці проклали 3 вузькоколійки.



Перша світова війна змусила власників карпатських лісів повернутися до Австрії. Попперівська міні-імперія у Вигоді перейшла до акціонерного товариства «Сільвінія» з Великобританії. Фірма не тільки продовжила будувати лісопильні й вузькі залізниці, але й відкрила їх для туристів з великої Європи.



historyУ 1920 р. в долині ріки Мізунька почала працювати 3-тя вузькоколійка. Ця мальовнича дорога довжиною 24 км вела до станції Соболь (сьогодні — Миндунок) і проходила через 5 великих мостів. До 1939 р. Вигодська гілка набрала довжини 65 км і «обросла» відпочинковою інфраструктурою.
Перші екіпажі, що ходили вузькоколійкою, були запряжені кіньми. І тільки пізніше живу тяглову силу замінили паровозами.

ПОДОРОЖУЄМО ВУЗЬКОКОЛІЙКОЮ

Сьогодні паровоз і два вагончики курсують вузькою historyзалізницею від Вигоди до Горганів двічі на тиждень, перевозячи на роботу лісорубів. А поміж тим колією користуються й туристи. Саме з метою залучення даної вузькоколійки для перевезення туристів і було розроблено програму «Карпатський трамвай», започатковану в 2003 р. під час підготовки та проведення Міжнародного Бойківського фестивалю. Тут розроблені і діють маршрути по Мізунській колії і в 2004 р. відбулися пробні рейси.



Тож, «Карпатський трамвай» запрошує всіх бажаючих до прогулянки карпатськими стежками. До послуг туристів пропонуються як затишний вагон СВ – кабіна на три чверті зайнята м’якими комфортабельними кріслами, а одна чверть знаходиться у розпорядженні машиніста, так і вагон-кабріолет, в якому збереглася нижня частина та дах, а стінки на рівні вікон просто зрізані. На початку 2013 року обладнано ще один вагон-кабріолет, а в критому вагоні встановлено м'ягкі сидіння. На даний час в розпорядженні Карпатського трамваю є ще два вагони по 40 місць та два кабреолети, відкрита платформа. Із початку 2016 року до рухомого складу приєднається і VIP вагон на 29 місць, де туристи зможуть замовити у кафе чай, каву і до кави)

Історія Карпатського Трамвая

МИ В СОЦ. МЕРЕЖАХ

Коврик для йоги йога студия
ЖК Кассиопея

Опитування

Як часто Ви відпочиваєте?






dopomoga

мужское пальто качественные электротовары

Статистика

Подобається Карпатський
Трамвайчик? Тисни лайк: